Limited Time Offer

YLIVIREISYYTTÄ?

OLETKO VALMIS TASAPAINOTTAMAAN 
HERMOSTOASI

jotta pystyt olemaan läsnä läheisten kanssa!

NYKYÄÄN PUHUTAAN PALJON HERMOSTOSTA

MIKSI?

HERMOSTOSI ON AVAIN MONEEN ERI VAIVAAN...

HERMOSTOSI VOI RAJOITTAA SOSIAALISTA ELÄMÄÄ

Olemme epäharmonisessa tilassa, jossa palautuminen stressiä edeltävään normaaliin tilaan on todella vaikeaa. Koemme hermostuneisuutta emmekä millään jaksa olla sosiaalisia.

HERMOSTOSI VOI OLLA YLIVIRITTYNYT

Olemme taistele-pakene tilassa ja kehomme käy ylikierroksilla. Tällöin voimme kokea raivoa ja paniikkia. 

HERMOSTOSI VOI OLLA ALIVIRITTYNYT

Olemme lamaantuneita ja.voimme kokea voimakasta väsymystä, masennusta ja apatiaa.

On mahdotonta käskeä hermostoasi rauhoittumaan, joten opettele nämä yksinkertaiset keinot, joiden avulla  tasapainotat hermostosi...

ENSIMMÄINEN KEINO

HENGITYS

HENGITYS ON KAIKEN A JA O

Monet ihmiset hengittävät pintapuolisesti, ja se lisää kehon stressitilaa. Kun opettelet hengittämään syvään,, keho rauhoittuu, jännitykset vähenee...

TOINEN KEINO

ÄÄNI

HYMINÄN AVULLA VOIT RAUHOITTAA ITSEÄSI 

Oman äänen avulla tasapainotat itseäsi kokonaisvaltaisesti. Kun tuotat pitkän äänen, hengityksesi syvenee ja veresi saa enemmän happea. Tämän lisäksi äänivärähtely hieroo sisäelimiäsi.

KOLMAS KEINO

LEMPEÄ LIIKE

LIIKU TIETOISESTI, NIIN RAUHOITUT

Tietoinen lempeä liike tuo sinut läsnäolovaksi kehon kanssa ja lempeä kosketus saa hyvänolon hormonit liikkeelle. 

Opit kurssilla seuraavia asioita:

ALHAALTA LÖYDÄT KURSSILLA OLEVIA HARJOITUKSIA:

  • Hengitysharjoituksia
  • Oma ääni rauhoittajana
  • Lempeän liikkeen ja kosketuksen vaikutus
  • Rentoutumista
  • Maadoittumista

BONUKSENA

  • Saat kehorentoutus meditaation
  • Saat lempeän joogatunnin
  • Voit rentoutua hoitavan konsertin soinnissa
  • Saat liike- äänimeditaation
  • Yhteisön tuen 
  • Live tapaamisen 29.8. klo 18.00, mistä jää tallennus sivuille

Mikäli vielä mietit, että onko tämä tarpeellinen, niin...

ONKO SINUN VAIKEA RAUHOITTUA?

Vagushermo eli kiertäjähermo vaikuttaa kehon toimintoihin. Sen aktivointi vähentää stressiä, ahdistusta ja tulehduksia. Syvään hengittäminen, hymiseminen, halaaminen ja hiplaaminen auttaa vagushermoa aktivoitumaan.  

ETKÖ OSAA OLLA LÄSNÄ?

Kun maadoitumme, tulemme läsnäolon tilaan ja hermosto pääsee rauhoittumaan. Kehon rauhoittuminen vaikuttaa myös sykevälivaihteluun (HRV eli Heart Rate Variability). Nykyään tiedetään sykkeessä olevien suurten vaihteluiden olevan avain palautumiseen.

LAUKKAAKO MIELI KUIN VILLIHEVOSET?

Tiedämme kaikki kokemuksesta, miten aloitamme intoa puhkuen uudet asiat, mutta sitten elämä tulee väliin ja unohdamme hyvät tarjoitusperämme. Lyhyet harjoitukset takaavat, että voit sujauttaa arkeesi helposti jonkun harjoituksen.

ET OLE YKSIN HARJOITTELUN KANSSA

 YHTEISÖ ON TUKENASI

Saa vinkkejä, keskustele ja jaa oivalluksia muiden kanssa alustalla sijaitsevassa yhteisössä

Hei siellä, olen oppaasi Merja!

Niinkuin varmaan tiedät, olen hoitanut uupumuksen, tinnituksen ja yliherkän kuulon äänen avulla.

Kokemuksesta voin sanoa, että uupuneena on erityisen tärkää löytää maadoittuminen ja tulla läsnäolevaksi itselleen.Rauhoittava oman äänen hyminä ja lempeä liike auttavat tässä.

Suosittelen panostamaan omaan hyvinvointiin hyvissä ajoin, sillä on helpompaa pysyä tasapainossa kuin luoda se uudestaan.


TASAPAINOITA HERMOSTOASI -kurssi

TARJOUSHINNALLA

150€

Norm. 199€

SÄÄSTÄT 49€

  • Hengityksen hidastamisen taito
  • Ääni ja kehoresonanssi
  • Lempeitä harjoituksia tuolilla istuen
  • Lempeitä harjoituksia lattialla maaten
  • Maadoittuminen ja läsnäolo
  • Bonuksena lempeän joogan tunti
  • Bonuksena hoitava konsertti
  • Bonuksena liike- äänimeditaatio
  • Bonuksena kehorentoutus meditaatio

MAKSA KOLMESSA OSASSA

60€

3 KUUKAUSI ERÄÄ

HELPPO KUUKAUSIERÄ x 3

  • Hengityksen hidastamisen taito
  • Ääni ja kehoresonanssi
  • Lempeitä harjoituksia tuolilla istuen
  • Lempeitä harjoituksia lattialla maaten
  • Maadoittuminen ja läsnäolo
  • Bonuksena lempeän joogan tunti
  • Bonuksena hoitava konsertti
  • Bonuksena liike- äänimeditaatio
  • Bonuksena kehorentoutus meditaatio

TLARVITSELTKO LISÄÄ TIETOA?

KATSO USEIN KYSYTTYJÄ KYSYMYKSIÄ

Kurssi on lempeä ja se sopii siksi kaikille, ketkä ovat kiinnostuneet terveydeään.

Ota pieni hetki jokainen päivä ja tee joku harjoitus. Säännöllinen harjoittelu arkisten askareitten lomassa on paras tapa. Näin kehosi ja mielesi oppii uuden rauhan tilan.

Toki voi, mutta suosittelen tämän lisäksi ottamaan vaikka yksilöhoidon traumanpurkua varten.

Jokaisen opetusjakson jälkeen on mahdollisuus niin kysymyksille kuin kommenteillekin. Kurssialustalla on myös kurssin oma Facebookin tapaan toimiva yhteisöryhmä, jossa voimme keskustella vain jäsenten kesken. 
Type something

Osta itsellesi lisämyyntimahdollisuus henkilökohtaisella opetuksella, niin sovin sinun kanssasi opetusajat. Opetus tapahtuu zoomissa.

Palautteet

5

Huippuluokitus
  • 5 100%
  • 4
  • 3
  • 2
  • 1
Jaana

Avartavaa hengitystä ja rauhoittavaa ääntä

Olen ollut supertyytyväinen❤️?hengityksen vaikutus hermostoon on näkynyt esim. Stressitilanteiden hallinnassa ja rauhoittumisena nopeammin. Videot ovat tarpeeksi lyhyitä eli vaikka 1 video/päivä onnistuu hyvin??jatkan siis opiskelua, kiva kun saa tehdä sen omassa tahdissa??

8 months ago